רמי לוי מפרגן לליצמן: "אחד השרים הטובים ביותר שהיו" • האזינו

    דוד לזר 1 Comment on רמי לוי מפרגן לליצמן: "אחד השרים הטובים ביותר שהיו" • האזינו
    21:30
    05.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גבורה יהודית בשואה: "העונש על צום כיפור: שבועות של כאבי תופת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ספק שזהו השבוע של שר הבריאות יעקב ליצמן, שבקושי חזר מביקור בארה"ב וכבר נתוני סקר 'מדגם' הכתירו אותו במקום הראשון בסקר 'שביעות הרצון' שבו נשאלו אזרחים מכל המחנות על תפקודם של שרי הממשלה.

    גם לאחר תגובתו של ליצמן לתוצאות המרנינות, התגובות לא פסקו והמשיכו להישמע מעל גלי האתר, פוליטיקאים ואנשי המשק בישראל – כולם כאחד פרגנו לשר החרדי הראשון וניסו להסביר את סודו.

    אמש (ראשון) שוחח איש העסקים רמי לוי עם יעקב גרודקה בתוכנית התעסוקה וההכשרה 'הילוך שני' ב'קול חי' והפליג בשבחים על השר ליצמן.

    יעקב גרודקה. הילוך שני

    יעקב גרודקה. הילוך שני

    לדבריו של לוי, "השר ליצמן, עוד שמעתי עליו בקדנציה הקודמת, שהוא אחד השרים הטובים ביותר במדינת ישראל, לא היה לי שום מפגש איתו, אבל הייתי שומע אנשים שעובדים איתו, יש לי במקרה חברים שעובדים איתו וסיפרו לי כבר בקדנציה הקודמת שהם עבדו עם כל השרים, אבל השר הטוב ביותר שהיה להם הוא השר ליצמן".

    "מגיע לליצמן את המקום הראשון", המשיך לוי לפרגן, "אין לי שום קשר אליו – אולי פעם אחת ראיתי אותו ואמרנו שלום אחד לשני, ואני אומר לך, יש לי חברים שעובדים במשרד הבריאות ובקדנציה הקודמת כבר ישבנו בבית ודיברנו, אנחנו נפגשים בערבים ומדברים, הם מפרגנים לשר ליצמן ואומרים שלא היה כמוהו עוד בזמן שהיה סגן שר במשרד הבריאות, אחד השרים הטובים ביותר שהיו".

    במהלך הריאיון שעסק בעיקרו בנושא התעסוקה ובפעילות קרן 'מעגלים', סיפר לוי מאיפה הכל אצלו התחיל ואיך הוא הגיע למעצמה שאותה הוא היום מנהיג, "את התלוש הראשון שלי קיבלתי מעיריית ירושלים, עבדתי במוסך של העירייה בגיל 13 ותשעה חודשים, המוסך היה אז ברחוב שמואל הנביא, וברוך ה' אני לא מקטר, אני רק מודה לה' בכל יום ויום. שם עבדתי עד שהתגייסתי לצבא, ואחר כך פתחתי את החנות בשוק 'מחנה יהודה' והיום ברוך ה' בחברה מועסקים 6,000 עובדים".

    לסיום חזר לוי שוב לסוד הצלחתו של השר ליצמן והסביר כי "הסוד הוא שהאדם צריך לחיות את השטח ולרדת גם לדבר הכי קטן במערכת, בסופו של דבר רק כך הוא ידע גם איך לבנות, הרי כל דבר בנוי מבורג הכי קטן, ואם אתה לוקח את הבורג הכי קטן ואתה יודע להרכיב אותו ואחרי זה אתה עובר לבורג יותר גדול, בסופו של דבר זה רק נותן לך את היכולת לחזק את הדברים, וגם בזה הרב ליצמן הוכיח את עצמו".

    האזינו לראיון המלא:



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רמי לוי צודק צריך לרדת לשטח, רק השאלה בנוגע לאיזה שטח
      הציבור החרדי נמצא כעת בממבר חינוכי מול משרד החינוך
      ונלחם על עצמאותו מבחינה רוחנית וכן קיומית
      כראש סיעה חרדית למה קולו של הרב ליצמן לא נשמע בעניין?
      מה עם השטח החרדי?